Klasiklerin ardından kafamı dinlendirmek için okuduğum tipik güncel bir roman. Şunu söylemek gerekirse kitap, hayatınızda yeni bir dönüm noktasına girmenize neden olmuyor. O kadar basit bi olay örgüsü vardı ki, daha olayı anlatmadan sonunu tahmin etmek mümkün. Dedim ya tipik bir güncel roman. Çokta beklentiye girmemek lazım.