·1256 syf.··Beğendi
···Okunma: 13 Nisan 2019 18:49 Yemiyor içmiyor kitap yazıyorsun resmen ve her kitabında birbirine bu kadar benzeyen karakterler yaratırken nasıl bu kadar akıcı olabiliyorsun aklım almıyor Murakami.
Bu kitabı okumadan önce çok büyük beklentilere girdim fakat fantastik bir aşk kitabı okudum ve çok da beğendim. Normalde ütopik, fantastik şeyleri sevmezdim ama çok akıcıydı. Uzun süre etkisinde kalacağım ve sonu biraz sönük kalan bu kitap şu ana kadar okuduğum en iyi kitaplardan biri diyebilirim. Sürekli tekrara düşmesi ve sonunu her kitabında yaptığı gibi kendine özgü şekilde soru işaretleriyle bırakması Murakami nin yazar kişiliğinden dolayı maalesef.