·120 syf.··Beğendi
···Okunma: 11 Eylül 2018 20:00 #karanlıkOda
#kitapyorumu
Karanlık oda, Deniz Gezmiş ve Osman Balcıgil
Sorular, verilen cevaplar anlatılanlar konuşulanlar dönemin tarihinde cevapsız kalan birçok konu var.
Abi kardeş konuşması şeklinde samimi diyaloglar....
“Aynı topraklarda yaşayıpta birileri sevinirken ötekiler üzülüyorsa, önemli bir terslik var demektir.”
İşte bu cümle anlatıyor bizlere herşeyi.
Kitabı sadece okumakla kalmayıp yaşıyorsunuz. Yanınızda aynı karanlık oda da şahit oluyorsunuz konuşulanlara. Ah Deniz ah daha yaşanacak ne güzel günlerin vardı.
Yazarımızın bu kitabını çok beğendim. Tadı damağımda kalarak bitirdiğim enfes bir kitaptı.
Fotoğraflarla anılara yolculuk ettiğim her anda iyiki okudum dedim.
Tavsiye ederim sizlerde mutlaka okuyun.