5/10
·240 syf.··
2018 61. kitabı
Kitapta, farklı farklı birçok kişinin hikayesi, yaşadıkları anlatılmış. Anlatım ve dilin güzelliği sayesinde kitabı akıcı ve heyecanla okudum. Ama üzüldüğüm en kötü hikaye ise bir kadının hayat hikayesiydi. Bu yüzden okumanızı öneriyorum. Bir sonra ki kitapta görüşmek üzere...
KimsesizlerMustafa Tenker · Sisyphos Yayınları · 201836 okunma
·
21 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.