Ben daha komik bir şeyler beklentisi ile başlamıştım kitaba. İlk 200 sayfa ilgi çekiciydi ve akıcı gitti ancak sonrasında biraz zorlandım. 500 sayfa civarında olmasına gerek olmadığını düşünüyorum.
Konusu ilginçti daha önce okumamıştım böyle bir şey ancak Joey'in düşüncelerini daha çok bilmek isterdim.
Anlamsız, açıklanmayan birkaç olay vardı. Örnek veriyorum; dedektifin sürekli gideceğim demesi ya da Red'in birkaç anlamsız hareketi.
Mick'i sevdim ama sonradan çok pasif kaldı aynı şekilde Joey'de. Sürekli Chaz okumak hoşuma gitmedi.
Böyle bir şeyi Chaz'in neden yaptığı ilk önce sır gibiydi sonra bir anda açıklandı. Biraz daha beklenebilirdi.
Benim için vasat bir kitaptı. Eğlenmedim.