Paragrafnbasi
@paragrafnbasi · 7yıl
Takip Et
Bir kitap karakteri olsaydınız, kim olurdunuz?
27 beğeni
·
7 Gösterim
16 Yorum
Öne Çıkanlar
Lütfen giriş yapınız.
Giriş Yap
Majeste
Kurgusu başarılı ve oldukça da yoğun bi kitap. Tavsiye ederim😊 naçizane bi öneri vereyim.ben kendim sonunu merak edip bir anda çok fazla okudum ve kurgusu ağır olduğundan error verdim😂şimdiden iyi okumalar
1
Paragrafnbasi
Gönderi Sahibi
Teşekkürler 😊 🙏🏻
1
Gizle
Ezgi
pamuk prenses
5
Paragrafnbasi
Gönderi Sahibi
Çok tatlı 😊😍
2
Gizle
Feda
Evet yarım elma gibi olsa gerek birbirimizi tamamlıyoruz saol 😊
Majeste
Melekler ve şeytanlar - Vittoria 😍
1
Paragrafnbasi
Gönderi Sahibi
Henüz bu romanı okumamıştım ama biraz araştırma yaptım ve en kısa zamanda çok kumayı planlıyorum. Teşekkürler 😊
Gizle
İleri