Puan vermedi·304 syf.··
2019 11. kitabı
İlk üç kitaptan bağımsız olan, ileri bir dönemde geçiyor ve karakterlerimiz de elbette farklı. Eğer ilk üç kitabı okuyup heyecanla buna geçtiyseniz, bir miktar hayal kırıklığına uğrayacağınızı düşünüyorum. Çünkü ikinci seri, bana asla birincinin yaşattıklarını yaşatamadı. Buna rağmen seriye kötü diyemem, sonuçta Brandon’dan çıkma bir eser. Merak etmeyin, bu ikinci seride ilk seriye göndermeler var. Şükürler olsun ki var yoksa dayanamayabilirdim. Ama görüşlerin kişiden kişiye değişeceğini düşünerek kitabı kısaca tanıtmam gerekirse: Daha gelişmiş bir çağda geçiyor ve olay ve karakterlerde “kovboy” havası var. Ana karakterlerden ikisi -Wax ve Wayne- fena değil, güçlü bir ikili. Pek ön planda olmasa da Steris’ten de hoşlandım ama Marasi... Bilemiyorum.
Sissoylu - Kanun AlaşımıBrandon Sanderson · Akılçelen Kitaplar · 2017404 okunma
·
42 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.