·214 syf.··Beğendi
···Okunma: 27 Nisan 2019 16:29 Selam................. Ben 44 yaşındayım Oğlum 53 kitabının devamı olan bu kitabı da bitirdim. Çok sürükleyici. Ne olacak diye merakla okudum. Ama sanki devamı gelecek gibi bitirmiş yazar. Okumak isteyenlere tavsiye ederim.