Sedat ve Asude'nin kızının hikayesini okumayı hiç beklemiyordum. Melek'in asiliği, Ömer'in umursamazlığı beni delirtti. Ömer'e çok kızdım. Ağa dediğin karısına sahip çıkmalı yani en azından ben öyle istiyorum. Melek'e de hayran kaldım. Tam babasının kızı Asi, inatçı, hırslı ve çalışkan... Ömer ve Melek'in evliliği olaylı başlasa da çok güzel şekilde sonlanıyor. Tabi güzel olasıya kadar olaylar olaylar...️ Okumanızı tavsiye ederim. Yasemin Yaman'ın tüm kitapları okumaya değer bence. Umarım bu kitapların devamı gelir. Hoşçakalın.