Puan vermedi·570 syf.····Okunma: 30 Nisan 2019 17:11 Hikaye o kadar sürükleyici ama bir o kadar da kendini tekrar eden bölümler var.Zaten birinci kitabı okuduğumda demiştim lise de gibiyim diye.Bu kitapta biraz daha büyüdüm üniversitedeyim.Aşklar, Kıskançlıklar, yalanlar ve entrika meraklısı gençler. ağlayarak okuyup saatin nasıl geçtiğini fark etmediğim gecelerde bitirdim kitabı.