Puan vermedi·416 syf.····Okunma: 09 Mayıs 2019 17:52 Bana göre ikinci kitapta Nil çok pasif kalmış. Pamir ve etrafındaki insanların ondan bir şey saklaması kitap boyunca beni çıldırttı. Ayrıca Nil, Pamir'in himayesi altında kalmış, kendi fikri olmayan, güçsüz, korunmaya muhtaç biri olarak gösterilmiş. Birinci kitap ne kadar sıkıcıysa ikinci kitap da o kadar aksiyon dolu. Bana göre sonunu daha açıklayıcı yapmalıydı yazar. Böyle sanki devam edicekmiş gibi bırakmış ama kitabın üçüncüsü yok. Kitap yarım kalmış hissi uyandırıyor. Ama bence yine yetersiz.