·600 syf.····Okunma: 01 Ocak 2000 00:00 Şahsen kitabı okurken aşırı derecede sıkıldım ve bitirmem uzun zaman aldı. Kitap uzun olsun diye eklenmiş gereksiz betimlemeler vardı. Ve bazı betimlemeler kendini tekrar ediyordu. Yazarın anlatım dili iyi ama aşırı uzatılmış. Bu kitabı Emre Gül, N.G. Kabal, Koray Yersüren gibi başka bir wattpad yazarına versek rahat 400 sayfada tamamlar ve eksiklik hissedilmez. Tabii, Beyza Alkoç, Zeynep Sahra gibi betimlemelerle arası iyi olmayan yazarlar da yazamazdı böyle bir kitabı. Bunun dışında kitabı okurken Ediz'in hep Doğa'ya zarar vermesi ve gün sonunda sarılarak uyumaları beni aşırı rahatsız eden bir detay olmuştu. Sonrasında kitabın iki karakterinin de psikolojisinin bozuk olduğu, kitabın zaten Stockholm sendromu üzerine ilerlediğini düşününce kitap gayet güzel. Sadece aşırı uzun uzun uzatılmış. Bu sizi rahatsız etmiyorsa alın, okuyun. Fakat benim gibi az da olsa bu durumdan rahatsız olacak olanlar için bu kitap uygun değil. Ben zorla bitirdim. Son olarak, kitap, günümüz ''Wattpad kitabı.'' tabirine çok uzak. -Yanlış anlamayın. Kitapların bu şekilde eleştirilmesine ben de karşıyım.- Yani bu kitabı alırken, bir Wattpad kitabı gözüyle bakmayın.