Zweig’in önceki eserlerine oranla konusunun biraz daha yavan kaldığını düşünüyorum. Ancak her zaman ki gibi eser de Zweig’in muhteşem kişilik tahlilleri göz dolduruyor. Kitabı okurken hem karakterleri içinizde yaşıyorsunuz hem de konunun geçtiği mekanlarda, ülkede ve o tarihlerde kendinizi buluyorsunuz.