Kendinle barışık olan varmı??
··
12 Gösterim
2 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Biri benden mi bahsetmiş 🤔
Hava yakoğlu
Gönderi Sahibi
Herkesin acıları var
evet herkesin acıları var, ancak o acılarla barışık olmak kendinle barışık olmana yetiyor. Acı olmassa hayat tad vermez. hayatın tuzu, biberi