Kitabı bundan 2 sene önce aldığım için okuma zorunluğu hissettim ve okudum. Genel bir Wattpad kitabıydı. Yazar yaşına göre güzel bir iş çıkarmıştı. Başarılarının devamını dilerim. Okurken bitmesi için yalvarıyordum neyse ki bitti. Yorum olarakta , okuyup size bir şey katacak tarzda bir kitap değil ondan beğenmedim. Yazarın acemiliği den dolayıdır ki bazı betimlemeler çok boşunaydı ve cümleler tekrar halindeydi. Ama almışsanız artık çerez niyetine okuyabilirsiniz.