Sheva

@shevac
5/10
·432 syf.··
2019 22. kitabı
Kitabı bundan 2 sene önce aldığım için okuma zorunluğu hissettim ve okudum. Genel bir Wattpad kitabıydı. Yazar yaşına göre güzel bir iş çıkarmıştı. Başarılarının devamını dilerim. Okurken bitmesi için yalvarıyordum neyse ki bitti. Yorum olarakta , okuyup size bir şey katacak tarzda bir kitap değil ondan beğenmedim. Yazarın acemiliği den dolayıdır ki bazı betimlemeler çok boşunaydı ve cümleler tekrar halindeydi. Ama almışsanız artık çerez niyetine okuyabilirsiniz.
Yaramaz ÇocukDilek Tarıncı · Epsilon Yayınları · 2015962 okunma
13 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.