10/10
·301 syf.··
2019 12. kitabı
·
5 günde okudu
·
Okunma: 02 Haziran 2019 23:43
*Ay batıyor,ardından sönükçe bir yıldız çıkıyor, derken doğan güneş bütün karanlığı boğuyordu. Bu sadece bir rüyâydı, ama ne rüyâ! Koskoca devleti kurtaracak olan rüyâ. Murad'ın rüyâsıydı bu Murad'a güç verecek rüyâ idi. Dayanamayacak olduğunda bu rüyâya sığınacaktı Murad, diyecektiki; devletim beni bekler, ben Yavuz Sultan Selim'in torunuyum! Biz daha Bağdat'ı almamışken rahat etmek yoktur! Azîz Mahmud Hûdai Hazretleri tescillemişti hem rüyâyı. Murad'a bu yoldan dönmek yakışırmıydı, bilirdi ki Allah ona güç verecektir ve bu azgınların üstesinden gelecektir. Padişah Murad dayandı, bekledi, sabretti. Allah onunlaydı, rüyâ onunlaydı.. ... Yavuz Bahadıroğlu'nun yazmış olduğu bu kitap öyle güzel bir dille yazılmış ki içerisinde bütün duyguları yaşıyorsunuz. Yeri geldi güldüm, yeri geldi ağladım. Bu kitabı veya Yavuz Bahadıroğlu'nun herhangi bir kitabını okumanızı tavsiye ederim, muhakkak öbür kitaplarıda aynı tadı veriyordur. Allah'a emanet.
IV. Murad - 1Yavuz Bahadıroğlu · Nesil Yayınları · 2017409 okunma
·
18 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.