Ah! Gelişin beni ne kadar hüzünlendiriyor. İlkbahar, ilkbahar, ey aşk mevsimi Ne kadar...
·
1 Gösterim
1 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Insan ilkbaharin gelisinden rahatsiz olur mu
Elif yaşar
Gönderi Sahibi
Eğer insana yaşadığı ayrılıkları, hüzünleri.. anımsatıyor sa neden rahatsız etmesin ki