8/10
·480 syf.··
2019 10. kitabı
·
27 saatte okudu
·
Okunma: 10 Haziran 2019 17:34
Ben beğendim genel olarak.Ama en çok Aryanın sevgisini,aşkını sevdim.Yani o kadar masum seviyordu ki,çok hoşuma gitti.Ulaşın onu sevmesinden çok Ulaşın iyi olmasını istemesini sevdim.Güzel kitaptı.Sadece hoşuma gitmeyen sonuydu.Bana tam bitmemiş gibi geldi,devamı çıkabilir.İYİ OKUMALAR...
AteşFiliz Puluç · Agapi Yayınları · 20183,225 okunma
·
12 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.