·480 syf.····Okunma: 10 Haziran 2019 17:34 Ben beğendim genel olarak.Ama en çok Aryanın sevgisini,aşkını sevdim.Yani o kadar masum seviyordu ki,çok hoşuma gitti.Ulaşın onu sevmesinden çok Ulaşın iyi olmasını istemesini sevdim.Güzel kitaptı.Sadece hoşuma gitmeyen sonuydu.Bana tam bitmemiş gibi geldi,devamı çıkabilir.İYİ OKUMALAR...