Harley quinn*_*
@harley_guinn
Takip Et
Günaydınn
Hadi herkes bi günaydın bıraksın da içimiz ısınsın.
63 beğeni
·
1 paylaşım
·
6 Gösterim
23 Yorum
Öne Çıkanlar
Lütfen giriş yapınız.
Giriş Yap
Tayfun Turan
Neyse günaydın... :D
2
Harley quinn*_*
Gönderi Sahibi
Günaydın
2
Gizle
Barış
Günaydın Allah'ın rahmeti ve bereketi üzerinize olsun hayırlı sabahlar
1
Harley quinn*_*
Gönderi Sahibi
Saolun teşekkürler sizede günaydın
1
Gizle
Ümit Beyaz
2 tane bırakayım yarın da garantide olsun Günaydın Günaydıııın, 😊😊☺
3
Tayfun Turan
İnsanlar senin sözüne itimat edip günaydın yazmış nezaketen de olsa günaydın diyerek cevap versen daha iyi olurdu sanki ben nedense böyle düşündüm birden... :) Ben günaydın diyemiyorum bu hareketinden dolayı... Gıcık oldum. :D
Harley quinn*_*
Gönderi Sahibi
Ben zaten günaydın demişim onlar cvp verdi
Tayfun Turan
Kişisel olarak yorumlarına cevap vermenden bahsettim. :)
Gizle
Barış
Günaydınlar tıpkı bir bardak çay gibi
2
Harley quinn*_*
Gönderi Sahibi
Günaydın
1
Gizle
İleri