Vasat
5/10
·272 syf.··
2019 3. kitabı
Kitabı bitiremedim. Bu bahsedildiği gibi korkunç olmasından falan değil hatta hiç korkunç bile değil. Başta Seyfullah adlı karakterin gözyaşlarıyla oğlunun öldüğünü anlatmaya başladığı yerde büyük bir kopuş yaşadım.Çok amatörce yazıldığını düşünüyorum. Peki,o zanman neden 5 yıldız verdin?Diye soracak olursanız.Cevabım yazar Türk vatandaşı ondan derim.
1000Kitap
Armageddon Şeytanın İntikamıAli Çiğdem · Hiç Yayınları · 201885 okunma
·
32 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.