genel olarak güzel ve tavsiye ederim.
bazı yerlerinde göze çarpan edebi kusurlara tercüme kusurları diyip geçelim.
tabi tamburi raymalı ağa'nın, begimay'ın kendisine okuduğu destansı şiire, basit düzyazıyla cevap vermesi tuhaftı.
her şeye rağmen sadece nayman ana'nın mankurt efsanesi için ve asya kültürüne az çok aşina olmak için bile okumaya değer.
azgın deve karanar'ın maceraları da komikti bu arada.