Olaylar iyice karışmaya başladı. Ken umarım hatırlar geçmişi. Gerçi şu andada bi farklı hoşuma gitti. Touka yı ve hide yi merak ediyorum ne alemdeler. Gerçi bi ara yomo yu gördüm o iyiyse touka da iyidir. Tsukiyama da ortaya çıktı. Ama olaylar karışık olsada kitaplar hep heyecanlı gidiyo ve sonları hep merakta bırakıyor. Pişman değilim başladığıma...