Puan vermedi·105 syf.····Okunma: 17 Haziran 2019 00:01 İnsanın kendini tanıması üzerine güzel bir kitap. Yani bu hayatı insanlar için değil kendimiz için yaşamalıyız temasını çok güzel bir şekilde alıyorsunuz. Hayatta nasıl bir duruş ve kişiliğiniz varsa hayatta size onu sunuyor. Mutlu olmak için önce kendini değiştirmelisin ki hayatın sana getirdikleri ve çevrendeki insanlar da değişsin. Bir ben daha yok bir hayatım daha yok. Neden bu hayatı en güzel şekilde ve istediğimiz gibi yaşamayalım ki? Çok klişe olucak ama hayat gerçekten çok kısa bunu bu gün bir kez daha anladım. Enerjimizi öfkeye dedikoduya kıskançlığa harcamayacak kadar kısa. İnsanların istediği gibi değil sen ne istiyorsan hayatını öyle yaşa.