·418 syf.··Beğendi
···Okunma: 18 Haziran 2019 13:44 Tek kelime ile MÜKRMMEL! Kitabin konusuna "gerçekten çok farklı bir kurgu olmuş" diyemem fakat yine de mükemmel bir kitapti. Olayların akışı,anlatımı ve kitabı okudukça öğrendiğimiz bilgilerle kitap harika bir şeye dönüşüyor. Tek sıkıntılı kitabın sonu tam olarak bitmedi. Zaten serinin ikinci kitabı LADY SMOKE (BAYAN DUMAN) olmasına rağmen türkçeye cevrilmedigi için okuyamiyorum ve kitabın devamını merak ediyorum. Kitabın sonu çok kritik bir yerde bitti. Umarım serinin ikinci kitabı türkçeye çevrilir.
Herkese iyi okumalar