Puan vermedi·36 syf.··Beğendi
· Hikâye kayınvalide yüzünden boşanan çiftin birbirine yazdığı mektuplardan oluşuyor. Mektuplarda iki tarafın da hatalarına karşı yaptıkları özelleştirileri, birbirlerine karşı olan sevgileri çok samimi işlenmişti ve bir o kadar da naif, zerafet doluydu. Biz ne zaman zerafeti lugatımızdan çıkardık diye düşünmeye itiyor insanı. Kısa ama oldukça zevk alarak okuduğum bir kitap oldu. Sonunda vuslat oldu mu? Gelinin fendi kayınvalideyi yendi mi? Okuyup göreceksiniz üzgünüm ben de ipucu yok.
Kitapla kalın efenim :)