·720 syf.··Beğendi
···Okunma: 21 Haziran 2019 23:10 Harry Hole serisinin 8.kitabı leoparı keyifle okudum ...Gerilimi hiç düşmeyen ve ihanet çarklarının hiç durmadan çalıştığı enfes bir kitaptı ....Çok iyi işlenmiş ve her sorunun cevabını bulabileceğiniz sağlam bir kurgu ...Teşkilat içi hesaplaşmalar , ailede süre gelen dram , katilin kim olduğu ve en önemlisi de sebebinin ne olduğuydu ....Kalın bir kitap olmasına rağmen nasıl bittiğini anlayamayacağınız yine ve yeniden çok güzeldi ....