Puan vermedi·232 syf.··Beğendi
···Okunma: 24 Haziran 2019 00:40 Kitap bir çocuğun hayatı boyunca yaşadığı sıkıntıları sevinçleri kapsamaktadır. Bir okucu olarak bana en çok tesir eden bölümü Günay babanın annelerinin yaşadığını Güneş kızından ve Güçlü oğlundan saklaması oldu. Hatta onların yıllarca üvey anneleri Füsun hanım tarafından edilen ezyetlere rağmen. Tabii ki babaları bu durumdan haberdar değildi ve ya haberdar olmak istemiyordu. Çünki o Füsun hanımı eski karısına değişme pahasına hatta çocuklarının ezyet görmesi pahasına çok seviyordu. Ama buna reğmen sonda Füsun hanım oğlu Efe'yi de onunla birlikte birakip kaçtı. Hikayede en güzel karakterlerden biri de-hatta en güzeli de Güneş ve Güçlünün dedeleri oldu. Dedeleri önce torununu tanımasa bile çok seviyordu. Ki tanıdıktan sonra Güçlünün tahmin etdiği gibi ondan soğumak yerine tam askine torununa daha çok bağlandı. Sırf onun sayesinde Güçlü ''ilk aşk''ına kavuşa bildi. Hikayeyi kapsayan ve şahsen benim için en güzel bölümlerden biri olan ''Derin'' bölümünü de unutmak olmaz. Aradan uzun süre geçmesine rağmen. yine yanında Güçlünün oda arkadaşı ve bununla yanısıra kendisine en az Güçlü kadar aşık olan Ege olmasına rağmen yine o da ''ilk aşk''ını unutmadı. İki aşık da belli etmeseler bile içlerinde kavuşmak için çok ezyet etdiler kendilerine, çok sabır etdiler ve en sonunda dediğimiz gibi kavuşdular.Hikayenin sonunda Güçlü ve Güneşin dedelerinin vefat etmesine rağmen, hikaye çok güzel ve mutlu sonla bitdi. Bence Mutlu Son hiç bir hikayeye bu kadar çok yakışmamıştı.