8/10
·570 syf.··
Beğendi
·
2019 297. kitabı
·
19 saatte okudu
·
Okunma: 23 Haziran 2019 05:47
İlk kitaptan daha güzeldi bu devam kitabı. En azından liseyi bitirip üniversiteye başlıyorlar vs. Akıcı bir anlatımı var. Bu kitapta çok duygusal yerler vardı ağlamadan duramadım maalesef. Çerkes adetlerini daha bir öğreniyoruz bu kitapta... Resman Çerkes'lere hayran oldum. İyi okumalar...
Kış Masalı 2Esra Barın · Epsilon Yayınları · 201644 okunma
·
24 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.