·280 syf.····Okunma: 25 Haziran 2019 22:16 Murat Gülsoy ‘un son kitabı Ve Ateş Bizi Tüketiyor benim için hayal kırıklığı.Daha önce Birçok öykü kitaplarını okuduğum yazarın öykücülüğünü daha çok seviyorum.
Öyle Güzel Bir Yerki romanını da fazla sevememiştim.
Bu romanında sonunun bir yere varmayacağım bildiğim için çok sürprizli olmadı farklı bir tarz denemiş yazar fakat tatmin edici değil.
İsimsiz karakterimizin her kapıyı açtığında farklı hikayelerle buluşması güzeldi hayalle gerçek arasında sıkışıp kalmış bir kitap .