Bu tarz kitaplar bir şey öğrenmek için değil de daha çok kafa rahatlatmak için okunur zaten. Bir film okumak gibi. Hikayesi çok çarpıcı değil, aksine alışılmış amerikan senaryolarını andırıyor. Sürekli acaba ne olacak sorusu uyandırmıyor kafanızda ama okurken sıkılmıyorsunuz. Sonunda yazarın sürprizleri de var tabi. Yazarın en iyilerinden değil kesinlikle. Ben okudum ama okumasam da olurdu. Okumakta tercih size kalmış ama ben bu kitabı tavsiye etmiyorum, arkadaşlar. :)