6/10
·456 syf.··
Beğendi
·
2019 300. kitabı
·
10 saatte okudu
·
Okunma: 26 Haziran 2019 02:41
Yazarın ilk kitabına göre bu kitap daha iyiydi ama beğenmediğim yerleri de oldu. İlk önce beğendiklerimi paylaşayım. Kitabın kapağı, anlatımı dili, akıcılığı, heyecan uyandırması ve gizemi güzeldi. Kötü olanlara gelince; sonu tam bir felaket .... Devam kitabı olması şart ama araştırdım bulamadım. Kitabın sonunda sırlar ve gizem tam olarak çözülmüyor. Merak edilen bir sürü şey var. İyi okumalar...
Fırtına ve YaprakZeynep Bozik · Epsilon Yayınları · 201673 okunma
·
270 Gösterim
2 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
2.kitabı Wattpad platformun da yazılıyor.
Sürekli önüme çıkan bir kitap. Kesinlikle bu yorumunun üstüne okumaya çalışacağım.