Serinin son kitabı Kazananın Öpücüğü ilk iki kitaba göre çok çok daha başarılı akıl oyunları ile doluydu. Bana kalırsa yazar aynı heyecanı ilk kitapta vermiş olsaydı bu seri efsane olurdu.
Kestrel ile Arinin imkansız görünen aşkı, bir yandan kraliyet toprakları için yapılan savaş bu kitapla beraber sonlanıyor.
Bu seri kesinlikle fantastik bir seri değil daha çok distopik olabilir ama içerisinde büyülü bir şey olmadığı için ve savaş - taht - aşk üçgeninden geçtiği için, diğer bu tarz kitaplara göre kurgusu yetersiz.
Seriyi okumak isteyenler için, eğer vaktinizi güzel geçirmek istiyorsanız mutlaka okuyun, ama çok övülen muhteşem Harika ötesi bir seri değil. Güzel vakit geçirmeye değer.