·183 syf.··Beğendi
···Okunma: 05 Temmuz 2019 00:00 Unutulmazlarım arasında olacak. Bugün başladım okumaya ve bi solukta bitti. Akıcı, sürükleyici ve okurken eşsiz bir lezzet alıyorsunuz. Sizi yolculuğa çıkarıyor, çocukluğunuza doğru. Belki de yaşadığınız, hissettiğiniz bir çok şeyi yeniden hatırlıyorsunuz. Muhakkak okuyan herkes kendinden bir parça bulacaktır bu eserde.Duygular o kadar iyi işlenmiş ki bir çok yerinde kendinize engel olamıyorsunuz, özellikle son kısımlarda.. Çok popüler olan kitapları hemen alıp okumayı sevmiyorum, sonraya bırakıyorum genelde. Ama okuyup tavsiye edenlerin hakkı varmış. Geç kalınmaması gereken bir kitap.