·244 syf.··Beğendi
···Okunma: 05 Ekim 2015 00:00 gerçekten hoş ve güzel bir kitaptı yazarın ellerine sağlık. dört genç bayanın toplumun baskılarını göz ardı etmeye çalışarak gerçek aşkı aramalarını anlatan gerçek yaşanmış olayları anlatan bir kitap. bir yandan toplumun yobazlığına savaş açıp bir yandan da her kadının ihtiyacı olan aşkı sevgiyi saygıyı ve şefkati aramaları gerçekten ancak bu kadar hoş bir dille anlatılabilirdi. suudi kızların yaşamlarından kesitleri okumak bulunmaz bir şerefti benim için.