Puan vermedi·503 syf.····Okunma: 10 Temmuz 2019 21:27 Sâmiha Ayverdi’nin okuduğum 6. kitabı...Ve her kitabıyla içimdeki okuma isteğini daha da artırıyor diyebilirim.
Romandaki karakterler üzerinden insanın mâsivadan mâveraya kaçışını, yaradılış mucizesinin derûni hikmetlerini gösteren;özellikle karakterlerin birbirlerine yazdıkları mektuplarla ,durgun suları dalgalandıran üslubuyla,çokça tefekkür ettiren bir kitap olmuş
İyi ki tanımışım seni #SâmihaAyverdi