·160 syf.··Beğendi
···Okunma: 11 Temmuz 2019 22:42 #kitapyorum
#yedeksevgili
#kemaltahir
#2019-53.kitap
#sayfasayısı 160
Hayırlı akşamlar
Kemal Tahir bu kitabına mizah ile başlayıp daha elit konularla son bulmasını istemiş.Okurların kitaplarda yaşadığı ilk sayfalar sorununu atlatmış.ihsan ve Cafer iki arkadaş olmalarının mukabilindedirler.İhsan eşinden o kadar çok korkmasına (kılıbıklık seviyesinde ) yinede tanıştığı kişilerle haşır neşir olmaktan geri kalmaz.İlerleyen bölümde tanıştığımız efendibaba ve Namık beyin yüksek kültür birikimi kitabı bize okutturuyor. Ömrünün bir kısmını cezaevlerinde sürdürdüğünden olsa gerek , yönetim hakkında yazmaktan çekindiğini de hissettim.Kalemlerin önüne set cekilmesini hiç bir zaman tasvip edemeyiz.Kitapla ve esenlikle