7/10
·160 syf.··
Beğendi
·
2019 53. kitabı
·
26 saatte okudu
·
Okunma: 11 Temmuz 2019 22:42
#kitapyorum #yedeksevgili #kemaltahir #2019-53.kitap #sayfasayısı 160 Hayırlı akşamlar Kemal Tahir bu kitabına mizah ile başlayıp daha elit konularla son bulmasını istemiş.Okurların kitaplarda yaşadığı ilk sayfalar sorununu atlatmış.ihsan ve Cafer iki arkadaş olmalarının mukabilindedirler.İhsan eşinden o kadar çok korkmasına (kılıbıklık seviyesinde ) yinede tanıştığı kişilerle haşır neşir olmaktan geri kalmaz.İlerleyen bölümde tanıştığımız efendibaba ve Namık beyin yüksek kültür birikimi kitabı bize okutturuyor. Ömrünün bir kısmını cezaevlerinde sürdürdüğünden olsa gerek , yönetim hakkında yazmaktan çekindiğini de hissettim.Kalemlerin önüne set cekilmesini hiç bir zaman tasvip edemeyiz.Kitapla ve esenlikle
Yedek SevgiliKemal Tahir · İthaki Yayınları · 201665 okunma
·
81 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.