8/10
·384 syf.··
Beğendi
·
2018 15. kitabı
·
31 günde okudu
·
Okunma: 10 Ekim 2018 10:46
Peş peşe üç tane psikolojik gerilim tarzında kitap okudum.(Sebastian Fitzek - Kıymık, Arno Strobel - Koğuş, Federico Axat - İyi Adam) En iyisi buydu diyebilirim. Sürükleyici bir kitap ve merakla okunuyor.Konusu da enteresan.Değişik bir kitap okumak isteyenlere tavsiye ederim.
İyi AdamFederico Axat · Domingo Yayınevi · 2017511 okunma
·
50 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.