·384 syf.··Beğendi
···Okunma: 17 Temmuz 2016 10:57 Enteresan bir konusu olan kaliteli bir polisiye.Yazarın daha önce erebos adlı kitabını okuyup beğenmiştim, bu kitabı da beni şaşırtmadı.Favori yazarlarımdan olmaya aday diyebilirim.Serinin devamını da okumak isterim.