7/10
·336 syf.··
Beğendi
·
2015 2. kitabı
·
31 günde okudu
·
Okunma: 17 Temmuz 2015 11:15
Oldukça eğlenceli bir kitap ama benim klasik polisiye-gerilim tutkunları için hafif kalmış.Kitabın dili oldukça akıcı ve bir çırpıda okunuyor, katilde her ne kadar öngörülebilir olsa da sonlarına kadar belli olmuyor. Karakterler çok renkli,diyaloglar da güzel, bu nedenle tarzı tam olarak bana hitap etmese de beğendim.
Beyaz Yakalı SerserilerJanet Evanovich · Martı Yayıncılık · 201562 okunma
37 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.