·516 syf.····Okunma: 17 Temmuz 2015 11:24 Bir Şeytan Yıldızı yada Nemesis kadar keyif aldığımı söyleyemem.Özellikleri ilk 300 sayfayı okurken oldukça sıkıldım.Ama her Jo Nesbo kitabı gibi bu da son düzlükte depara kalkan ve insanı okuduğuna pişman etmeyen bir kitap.Heyecanla bir sonraki kitabı olan Kardan Adamı bekliyorum.