·608 syf.··Beğendi
···Okunma: 17 Temmuz 2013 13:35 Oldukça etkileyici ve sıradışı bir kitap.Gerilim kitabın başlarından itibaren insanı etkisi altına alıyor sonuna kadar da devam ediyor.Yalnız müfettiş Joona Linna karakterine pek ısınamadım açıksası. Diğer karakterlere göre geri planda ve pasif kalmış.Serinin diğer kitaplarını da çevrildikçe okumayı düşünüyorum.