Puan vermedi·132 syf.····Okunma: 20 Temmuz 2019 13:34 Yazarın anlatımı gayet anlaşılır, sade ve kolay. Kitabı çok beğendim. Birkaç oturuşta çabucak bitirdim. Gayet akıcı ve sürükleyici bir romandı. Bitmesini istemediğim bir kitap oldu. Kitabı okurken o anları film izler gibi yaşadım. Betimleyiciliği mükemmel...