Puan vermedi·360 syf.··Beğendi
···Okunma: 20 Temmuz 2019 21:36 Kibar bir dili olan serinin bu 3. Kitabı olaylar içinde geçen, savaşın daha çok olduğu bir kitaptı.
Keşke devamı olan kitap da elimde olsaydı, tadı damağımda kaldı diyebilirim. Yine de kitabın 4. Olanını bulduktan sonra değerlendirmemi yapabilirim. Bence çok daha güzel bir kitap bizi bekliyor.