Kitap ismi ? -kitap karanlık değil.
Kapak resmi ? -abla niye korkunç anlamadım.
Hikayeler saçma sapan bir güzellikte nasıl becermiş bilmiyorum ama aşırı basit bir üslupla hiç sıkmadan okuttu gereksiz hikayelerini ama tamam kabul ediyorum yüzümde pis bir sırıtma ifadesi ve içimden sürekli "atma ziyaa" sözleriyle okudum hoşuma da gitti hani :)