·160 syf.··Beğendi
···Okunma: 18 Temmuz 2019 01:07 Harika bir kitap daha sona erdi. Elimden bırakamadan bitirdim diyebilirim çok güzel anlatımı ve konusu da bir o kadar güzel idi. Gülhanım'ın çalıştığı yere gelen müşterisinin ona bıraktığı el dokuma halı ile başlayan hikaye Ege'den Sivas' a sonra tekrar İzmir Seferihisar da sonlanıyor . Farklı bir konu ve dizi film tadında bir kitap idi tavsiye ederim.