Puan vermedi·144 syf.··
2019 73. kitabı
Ben sadece kitap okumakla kalmadım,en sevdiğim arkadaşımla saatlerce sohbet ettim Onu dinlerken kendimle yüzleştim.Hatta bir ara arkadaşım ortadan kayboldu ve ben ondan habersiz günlüğünü aşırdım,saatlerce okudum. Bence iyi yaptım.Çünkü bir insan ancak bu şekilde yüreğini,yüreğindekileri bir arkadaşına,dostuna açar.Uzun metrajlı hayat koşusunda kendi acıları ve yaralarından iyileşmeye giden bu aydınlanma yolunu ve yolda edindiği tecrübelerini,hayatı boyunca ona yoldaşlık edecek çıkarımlarını biz okurları ile paylaşmış.Benzer yaraları olan kalplere iyi geleceği kesin 🤗 Evet #güzelşeylerzamanalır seda #hayallervekitaplar #destekyayınları #oykuhane #sedaeroglu #kaçgibiözlersin #uyursakgecermi #denizgürçay #okudumbitti
Güzel Şeyler Zaman AlırSeda Eroğlu · Destek Yayınları · 2019495 okunma
·
126 Gösterim
1 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Arkadaşının günlüğünü okuman çok ayıp ama