·304 syf.··Beğendi
···Okunma: 27 Temmuz 2019 12:41 İçimizde şeytan yok. O bizim aciziyetimiz, tembelliğimiz diyor Sabahattin Ali bu şaheserinde. Herkesin kendinden bir şeyler bulabileceği bir klasik. İnsan karakterinin psikolojik işlemesi çok güzel yapılmış. Zaten edebi değeri çok yüksek. Ve yine diğer kitaplarında olduğu gibi hüzünlü bir son. Son cümle insanı derinden etkiliyor. İyiki okumuştum diyeceğiniz bir roman.