Puan vermedi·168 syf.····Okunma: 29 Temmuz 2019 13:22 İlhami Sidar 'dan okuduğum ikinci roman. Daha önce Bedirhan – Bir Cudi Söylencesi romanını okumuştum. Yine güzel bir eser ortaya çıkarmış. Bu sefer memleketimde ( Diyarbakır ) geçiyor. Romanı okurken Diyarbakır da bir kez daha gezmiş gibi oldum .İlhami Sidar'a Kalemine sağlık diyorum .Ayrıca kitabını benim için imzaladığı için kendisine teşekkür ediyorum. Size de tavsiye ederim .Iyi okumalar