·496 syf.··Beğendi
···Okunma: 24 Temmuz 2019 05:44 Ayşegül Çicekoglu için söyleceğim şey şahane bir yazar olduğu, kalemi çok güzel olan bir hikayeci. Bu kitabı da yine gerçek bir hikayeye dayanıyor.
Yazarın bu kitabına da bayıldım Nazlı ve arkadaşlarıyla 90'lara gidip çok keyifli bir nostalji yaşadım. Mutlaka okuyun arkadaşlar. Çok ama çok güzeldi.
Bir yanlış anlama ile başlayan bir tesadüf ve aşk. Çok güzeldi. Nazlı'nın ailesine bayıldım. O zamanlarda böyle modern görüşlü bir aile bulmak çok zordur. Şu zamanda bile zor. Nazlı'nın ailesi gibi bir ebeveyn olmayı isterim inşaallah olabilirim...
İyi okumalar......