Merhaba kitapseverler🙋🏻♀️☺️ 2 ayda okuduğum kitap isimleriyle geldim. Haziran ayında okulun son haftalarının yoğunluğundan dolayı pek okumaya zaman ayıramamıştım. O yüzden Temmuz ayı bir telafi ayı oldu benim için. Tatilde olmanın güzelliğiyle bol bol okumaya çalıştım. En çok vaktimi alan kitap ise “Yüzyıllık Yalnızlık” oldu.🤦🏻♀️🙄
Bu arada listenin kalabalık gözüktüğüne bakmayın; 27 kitabın, 10 tanesi çocuk kitabı ☺️
🛋📕📗📘📙📔📓📚
Haziran~~
1. Altıncı Koğuş | Anton Çehov
2. Kuzularla Saklambaç | Mehmet Ali Başaran
3. Suzan Defter | Ayfer Tunç
4. Kendine İyi Davran Güzel İnsan | Beyhan Budak
Temmuz~~
5. Çavdar Tarlasında Çocuklar | J. D. Salinger
6. Küçük Edip Cansever ve Çiçeği | Önder Yetişen, Emre Gül
7. Küçük Sabahattin Ali ve Defteriyle Kalemi | Semih Öztürk
8. Küçük Cemal Süreya ve Masal Kitabı |A. Fatih Aktaş
9. Lyon'da Düğün | Stefan Zweig
10. Fahrenheit 451 | Ray Bradbury
11. Sadako ve Kağıttan Bin Turna Kuşu |Eleanor Coerr
12. Fıtrat Pedagojisi | Hatice Kübra Tongar
13. Bütün Şiirleri 1 | Şükrü Erbaş
14. Musa ve Yol Arkadaşı | Ümit Aktaş
15. Değirmen | Sabahattin Ali
16. Aritmetik İyi Kuşlar Pekiyi | Cemal Süreya
17. Hiç Hata Yapmayan Kız |Mark Pett
18. Fakat Müzeyyen Bu Derin Bir Tutku | İlhami Algör
19. Yüzyıllık Yalnızlık|Gabriel Garcia Marquez
20. Dirilt Kalbini|Nouman Ali Khan
21. Ah'lar Ağacı|Didem Madak
22. Yaprağın Renkleri|Ceren Kerimoğlu
23. Ay'da Bir Gece| Filiz Çavuş
24. Bay Mucittaş ve Ailesi|Eva Furnari
25. Kraker Kız| Hazal Uzuner
26. Körlük|José Saramago
27. Martı Jonathan Livingston| Richard Bach